BUNKBOYZ
Update Daily and Daily Update

Dapatkan Rapidshare Premium Account Secara Percuma

Labels:
   Ok, kali ni hal Rapidshare la pulak yer. Seperti yg ternyata di TITLE post kali ni, Bunk nak ajar korang semua cara untuk mendapatkan "Rapidshare Premium Account" 100% percuma a.k.a FREE!!! Mesti semua orang terfikir2 kat kpala yang Bunk nak ajar korang HACK kan? Bukan sebenarnya. Teknik ni memang Rapidshare sendiri yang buat. Jadi, oleh kerana ianya Rapidshare yang buat, anda bukanlah terus boleh dapat Premium acc tu, kena lah ada KESABARAN!!! yang amat tinggi.

Ok, kita mulakan...

1) Pergi ke sini : http://rapidshare.com/ kemudian klik choose file dan pilih apa2 file anda yang bersaiz kecil untuk diaupload.


2) Setelah selesai mengupload, anda akan ke di bawa ke satu page lain seperti dalam gambar di bawah. Di sini anda perlu klik pada "Create Collector Account"


3) Kemudian, isi lah seperti biasa kemudian klik pada "Create Collector's Account" kat bawah tu.


4) Ok, anda dah buat Collector's Account. Ok, anda activate la account anda kalau dia suruh activate sbb Bunk pon dah lupa kena activate atau x. Kalau x, mari teruskan....

5) Anda boleh la mengupload file anda ke Collector Account anda dan promotekan file2 yang korang dah upload tu kat FORUM ke, kat BLOG anda ke untuk kasi orang download file anda tu. Bila orang dah Download anda akan dapat Premium Rapid Point. Bila point ni dah mencecah 8000, anda boleh lah tukarkan Point ini kepada Rapidshare Premium Account selama 1 bulan.

6) Untuk mengupload file anda dengan lebih mudah, anda boleh gunakan software yang Rapidshare sendiri keluarkan. Software ini membolehkan anda Upload file ke collector's account anda dengan cepat dan lebih banyak. Downloadnya di sini : http://rapidshare.com/rapiduploader.html

Kalau Ada Apa2 Problem, Tinggalkanlah Komen. BUNK Akan Cuba Utk Bantu

~THE END~
0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Kaunter pertanyaan Bunk kini dibuka. Emel kan soalan anda ke :
bunkboyz.question@gmail.com

Maklumat lanjut serta cara-cara, sila layari :

http://bunkboyz.blogspot.com/2009/12/kaunter-pertanyaan-bunk-kini-dibuka.html

Untuk kaedah pantas, klik saja link di bawah untuk emailkan soalan anda

Send Me Question


Let's Talk


Video Of The Week

We Are The World ***MJ***

Viewers Count

Who's Online

Followers

About Me

My photo
Blog ini dibuat utk berkongsi rahsia, pendapt dan pelbagai tip2 menarik setiap hari.

What do you think about this blog?