BUNKBOYZ
Update Daily and Daily Update

Assassin's Creed II Lebih Menarik dan Mencabar

Labels:




   Assassin's Creed II merupakan sambungan kepada permainan Assassin's Creed yang pertama pada tahun 2007 di mana permainan video ini telah menjadi fenomena kepada para penggemar permainan video. Di bawah ini menunjukkan gambar bagi Assassin's Creed yang pertama.





   Baiklah, kita kembali ke Assassin's Creed II. Assassin's Creed II meneruskan gaya permainan aksi "Third-Person" yang dibawa oleh "UbiSoft" dalam permainan Assassin's Creed yang sebelumnya. Nama UbiSoft memang sudah terkenal di seluruh dunia dengan keluaran permainan video yang menarik seperti Tom Clancy. Assassin's Creed II pertama kalinya berada di pasaran pada November 2009 untuk para pengguna PS3 dan XBOX 360. Namun begitu, versi PC juga dijadualkan akan berada di pasaran pada tahun 2010. Walaupun tarikhnya masih belum ditetapkan, tetapi ia dikatakan akan diumumkan tidak lama lagi.

   Seperti di Assassin's Creed yang pertama, ceritanya berputar di sekitar "Animus", sebuah mesin yang membolehkan pemain untuk melihat memori genetik "protagonis Desmond Miles 'ancestors". Dalam Assassin's Creed II, mesin digunakan untuk melihat memori bangsawan muda yang menjadi pembunuh upahan (Assassin) bernama Ezio Auditore da Firenze pada akhir abad ke-15 di Itali.

   Assassin's Creed II menerima banyak ulasan dan reaksi positif dengan memuji karektor permainan, penekanan yang lebih kuat kepada dunia luar dan cara berinteraksi yang lebih baik. Selain itu, pelbagai misi yang terdapat di dalam Assassin's Creed II lebih di pelbagaikan dalam corak yang berbeza-beza sekaligus membuatkannya lebih baik dari Assassin's Creed pertama. Selain itu, UbiSoft turut memperbaikki kualiti karektor bukan utama seperti penduduk kampung. Selain itu, teknik bertempur juga dibaiki dan ditingkatkan supaya lebih mantap tanpa sebarang cacat cela.


Trailer untuk Assassin's Creed II daripada Assassin's Creed official YouTube channel :











Sedikit gambar permainan video Assassin's Creed II :















Cukuplah dulu untuk gambar.

Berikut pula merupakan video dalam permainan bagi Assassin's Creed II :






~TAMAT~


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Kaunter pertanyaan Bunk kini dibuka. Emel kan soalan anda ke :
bunkboyz.question@gmail.com

Maklumat lanjut serta cara-cara, sila layari :

http://bunkboyz.blogspot.com/2009/12/kaunter-pertanyaan-bunk-kini-dibuka.html

Untuk kaedah pantas, klik saja link di bawah untuk emailkan soalan anda

Send Me Question


Let's Talk


Video Of The Week

We Are The World ***MJ***

Viewers Count

Who's Online

Followers

About Me

My photo
Blog ini dibuat utk berkongsi rahsia, pendapt dan pelbagai tip2 menarik setiap hari.

What do you think about this blog?