BUNKBOYZ
Update Daily and Daily Update

Superman dahulu hingga kini

Labels:



   Apabila melihat logo "S", siapa yang tidak kenal. Hampir semua orang di dunia mengenali watak Superman yang asalnya hanyalah daripada komik. Christopher Reeve merupakan teraju superman yang paling menjadi dan paling disayangi sehingga kini walaupun beliau telah meninggalkan kita beberapa tahun lalu akibat penyakit yang telah lama ditanggungnya. Christopher Reeve dikatakan terjatuh dari kuda sekaligus mengakibatkan dia lumpuh serta beberapa organnya rosak sehingga tidak boleh diguna lagi. Oleh itu, dia terpaksa hidup di atas kerusi roda dengan penyokong leher.

   Sejak dahulu sehingga kini, banyak teraju telah memegang watak sebagau Superman. Antaranya ialah  Kirk Alyn, George Reeve,Dean Cain, Tom Welling dan Brandon Routh. Mungkin ramai sudah mengenali mereka ini tambahan pula Tom Welling dan Dean Cain. Tom Welling telah mengambil watak sebagai Clark Kent dalam drama bersiri hebat Smallville sedangkan Dean Cain telah mengacarakan rancangan TV yang tidak pernah lapuk iaitu "Repley's Believe It Or Not".

Berikut adalah teraju-teraju Superman dahulu sehingga kini :





























   Cuba lihat betul-betul dalam gambar di atas. Dean Cain juga pernah memegang watak sebagai superman dalam sebuah drama bersiri dahulu. Jika anda juga seperti Bunk, iaitu Bunk mengenali Dean Cain melalui rancangan "Repley's Believe It Or Not" sebelum Bunk mengetahui bahawa beliau juga pernah memegang watak Superman.



Dan ini Dean Cain semasa memegang watar Superman :





   Dan watak SUPERMAN sepanjang zaman ialah Christopher Reeve. Bunk juga amat meminatinya jika dibandingkan dengan yang lain-lain. Beliau juga digelar "Man Of Steel" walaupun semasa beliau sudah tidak memegang watak superman. Watak Superman yang dikatakan kurang menjadi ialah Brandon Routh daripada Superman Return dan Tom Welling dari drama Smallville. Christopher Reeve telah meninggal dunia pada tahun 10 Oktober 2004. Sebelum saat-saat kematiannya, beliau telah menjalani kehidupan yang sangat sukar. Cuba teliti 2 keping gambar di bawah :


Tom Welling pernah bertemu dengannya sebagai idola.



Gambar-gambar di atas sangat berbeza di bandingkan ketika beliau sihat dan semasa beliau masih aktif dalam kariernya. Berikut menunjukkan gambar beliau ketika zaman mudanya yang berjaya.







~TAMAT~



0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Kaunter pertanyaan Bunk kini dibuka. Emel kan soalan anda ke :
bunkboyz.question@gmail.com

Maklumat lanjut serta cara-cara, sila layari :

http://bunkboyz.blogspot.com/2009/12/kaunter-pertanyaan-bunk-kini-dibuka.html

Untuk kaedah pantas, klik saja link di bawah untuk emailkan soalan anda

Send Me Question


Let's Talk


Video Of The Week

We Are The World ***MJ***

Viewers Count

Who's Online

Followers

About Me

My photo
Blog ini dibuat utk berkongsi rahsia, pendapt dan pelbagai tip2 menarik setiap hari.

What do you think about this blog?